Sellex WebCall

Sellex WebCall
Da pozovete prodaju, u ovo polje unesite svoj broj telefona i kliknite na Call. (npr +38134..., +4952...)
1.800,00 Din Sellex Telecom
Web market platforma
  Prodaja



  Podrška
Besplatan poziv Cena poziva : 0.00 Din. / min.
Vendor/Proizvođač: Sellex Telecom
Šifra: S400
Šifra (sopstvena): S400
Kategorija: ..usluge
Mesečna pretplata po sajtu 1.800,00 DIN
(Originalna Cena: 1.800,00 DIN)
PDV uračunat u cenu!
Količina:
   - ili -   

WebCall usluga omogućava komunikaciju „klikom na dugme“, sa pravom osobom u realnom vremenu i bez čekanja.

WebCall je jedinstveni servis koji Vaš fiksni telefon ili klijent (Sellex Plug & Call ili Sellex Mobile Clint) čini dostupnim za pozive sa web-a.

WebCall dugme možete da ugradite na svom sajtu, i da podstaknete i olakšate pozive posetioca sajta sa Vašim prodavcima ili da omogućite efikasnije pružanje podrške ili konsultacija, a možete da ga koristiti i za interne pozive ili za telefoniranje uz pomoć weba.


Ovde možete da vidite kako radi WebCall dugme.

Pozovite nas i probajte. Poziv je besplatan.

 

 

 

 

A ovde možete da vidite kako izgleda naša kontakt stranica sa više WebCall dugmadi.


WebCall je potpuno novi koncept telefonije 21.og veka, koji pomera granice, potpuno prevazilazeći najveći nedostatak tradicionalne telefonije da „pozivate broj, a ne osobu“, ne znajući pri tome da li se tražena osoba uopšte nalazi sa druge strane i da li je slobodna za razgovor. WebCall, takođe rešava najveći nedostatak Call Centara, a to je frustrirajuće i nepoznato dugo čekanje „na javljanje prvog slobodnog operatera“, tako što omogućava da unapred vidite i znate da li je osoba koju pozivate dostupna za razgovor ili nije.

WebCall se koristi sa Sellex Plug & Call ili Sellex Mobile uslugama, i omogućava da Vaš fiksni broj ili lokal bude dostupan i za pozive inicirane preko web-a.


Glavne prednosti za korisnika:

  -  Korisnik vidi status osobe koju poziva i zna unapred da li je dostupna za razgovor ili je zauzeta;

  -  unosi broj svog telefona i inicira besplatan poziv klikom na dugme;

  -  ne čeka javljanje osobe koju poziva, već se u trenutku kada dobije poziv na uneti broj telefona, prava osoba već nalazi na vezi sa druge strane;

  -  tokom razgovora vidi ime osobe sa kojom razgovara, trajanje razgovora i druge informacije;

  -  ima mogućnost da u svakom trenutku prekine poziv sa svog telefona ili sa web-a;

  -  po završenom pozivu na feedback formi može da ostavi povratnu informaciju ili da uloži reklamaciju na pruženu uslugu


Glavne prednosti WebCall servisa

  -  WebCall je čist web servis, koji radi na svim web browser-ima i bez potrebe za instalacijom bilo kakvih plug-in-ova ili bilo kakve desktop aplikacije;

  -  WebCall se lako ugrađuje kao java scipta na web stranicama;

  -  Može se koristiti više agenata po jednom sajtu i postaviti više dugmadi na jednoj web strani;

  -  Agent može da se javlja na WebCall pozive sa više sajtova;

  -  Postavljanje više agenata na jednom dugmetu uz prezentaciju grupnog statusa;

  -  Pozivi mogu biti postpaid – trošak razgovora plaća partner ili prepaid – trošak razgovora plaća korisnik;

  -  Mogućnost kontrole troškova i ograničenja poziva po numeraciji, (samo mrežna grupa, fiksni, fiksna + mobilni, međunarodni pozivi),  po vremenu (radno vreme, 0-24 bez vikenda i praznika, 0-24 plus vikendi i praznici) i pomoću PIN-a;

  -  Mogućnost kreiranja liste zemalja iz kojih se primaju pozivi;

  -  Agenti koji se javljaju na WebCall pozive mogu da budu bilo gde i da koriste bilo koji uređaj (fiksni, fiksni u džepu, mobilni, PC)

  -  Kreiranje jednostavnih infostrana ili strana za tehničku podršku kao na ovom primeru.

  -  Unapređenje logistike i korisničkog servisa, prikupljanjem online povratnih informacija po obavljenim pozivima.

 

Napišite ocenu

Vaše ime:


Komentar uz ocenu: Napomena: HTML oznake neće biti izvršene i prikazivaće se kao tekst!

Ocena: Loš            Dobar

Unesite kod sa slike ispod :